Klachtenafhandeling

Mocht u ondanks onze zorg niet tevreden zijn over onze webwinkel, dienstverlening of is er iets mis met uw bestelling. Wij stellen alles in het werk om de klacht snel en naar tevredenheid op te lossen.

• We zorgen voor een snelle afwikkeling van uw klacht. U ontvangt binnen 2-3 werkdagen onze reactie. 
• We vragen u geen artikelen terug te sturen, voordat u onze reactie op uw klacht hebt ontvangen. 
• We nemen zo snel mogelijk contact op om samen met u tot een oplossing te komen. 
• Vervolgens houden we u op de hoogte van de verder te nemen stappen.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@jouwwebwinkel.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Meld uw klacht per post of e-mail (betreft het een klacht over een product, graag een foto bijvoegen):

Webwinkel Leger des Heils 
t.a.v. klachtenafhandeling
Postbus 3006 
1300 EH Almere 
T. +31 (0)88 0653 420 
E. webwinkel@legerdesheils.nl

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."